يكي يك دونه

يكي يك دونه
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يكي يك دونه و آدرس ٌwww.yekdone.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صد سایت پربازدید در ایران
داستان سایت‌های پربازدید در ایران؛ اما به واسطه نوع محتواهای به کار رفته در آنها در مقایسه جهانی بسیار متفاوت است. دو موتور جستجوی گوگل و یاهو پربازدید ترین سایت‌ها در ایران هستند. از رتبه دوم تا دهم رتبه بندی الکسا در ایران عموما سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات وبلاگ قرار گرفته‌اند.

بلاگفا همچنان سومین سایت پربازدید در ایران است و بعد از آن میهن بلاگ در رده چهارم قرار گرفته است. شبکه اجتماعی فارسی کلوب جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده که بعد از آن بلاگر یکی دیگر از ارائه‌دهندگان سرویس و خدمات وبلاگی در سکوی ششم قرار گرفته است. پرشین بلاگ، بلاگ اسکای و ورد‌پرس نیز که همگی در بخش خدمات وبلاگی فعالیت دارند، در جایگاه‌های نهم تا یازدهم پربازدیدترین سایت‌های ایرانی قرار دارند.

بعد از موتورهای جست‌وجو و سایت‌های ارائه دهنده خدمات وبلاگی نوبت به سایت‌های خبررسانی و تامین‌کننده محتوا به شکل تخصصی می‌رسد.

در بین پایگاه‌های خبری، سایت تابناک همچنان یک سر و گردن از سایر رقبای خود بالاتر قرار داشته و در جایگاه هفتمین سایت پربازدید ایرانی قرار گرفته است. خبرگزاری فارس رتبه پانزدهم الکسا را در اختیار دارد و بعد از آن عصر ایران دیگر پایگاه خبری اینترنتی بیست و نهمین سایت پربازدید ایرانی است.

خبر آنلاین در یک رقابت تنگاتنگ درست بعد از عصر ایران و در جایگاه سی ام قرار گرفته است. آفتاب رده چهلم، جهان نیوز رتبه چهل و ششم، خبرگزاری مهر رتبه چهل و هشتم، خبرگزاری ایسنا رتبه پنجاه و هفتم، رجا نیوز جایگاه پنجاه و نهم، ایرنا خبرگزاری رسمی ‌جمهوری اسلامی‌ایران رتبه شصت و هشتم، سایت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌ایران رتبه هفتاد و یکم، فردا نیوز رده هفتاد و دوم و پایگاه خبری الف جایگاه هفتاد و سوم را در جدول الکسا به خود اختصاص داده‌اند.

در بین رسانه‌های مکتوب جام جم آنلاین جایگاه ۸۴ را به خود اختصاص داده است. ورزشی دات نت، سایت روزنامه خبر ورزشی رده ۸۶ و روزنامه دنیای اقتصاد رتبه ۹۶ را در بین صد سایت پربازدید ایرانی به خود اختصاص داده است.

جدا از سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی که همواره در بین صد سایت پربازدید ایران به حساب می‌آیند، سایت‌های تولیدکننده محتوا و نیز سایت‌هایی که عموما به جمع آوری محتوا یا لینک و به اشتراک‌گذاری آنها می‌پردازند نیز پرطرفدار هستند.

تبیان، پایگاه اطلاع‌رسانی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ‌که طی چند سال گذشته به عنوان یکی از برندگان جشنواره رسانه‌های دیجیتالی در بخش تامین و تولید محتوا به زبان فارسی نامش را بارها و بارها شنیده‌ایم نمره ۲۰ را در جدول الکسا در اختیار دارد. بازی اینترنتی تراوین بیست و هفتمین سایت پربازدید ایرانی است.

جدا از سایت‌های ارائه دهنده محتوا، عمده سایت‌های پربازدید دیگر در ایران به سایت‌های ارائه دهنده خدمات آگهی یا سایت‌های ارائه دهنده فضا برای آپلود و دانلود نرم‌افزار اختصاص دارد. در بین بانک‌های کشور تنها بانک‌های ملی با رتبه ۴۴، بانک ملت با رتبه ۴۵ و بانک سامان با رتبه ۷۰ جزو صد سایت پربازدید ایرانی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:30 ] [ Mohammad ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 79533
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1